کرم پودر مطلوب پوست نرمال
نوشته شده توسط : علی پور

کرم پودر مطلوب پوست نرمال

بهترين مارك كرم پودر
پوست نرمال ایده آل‌ترین گونه پوست میباشد. پوستی تندرست و شاداب که چربی و آب متعادلی دارااست. در شرایطی که خوش اقبال می باشید و پوست شما درین جور جای‌دارد از هر کرم پودری می توانید به کارگیری نمایید. برای فصل‌زمستان کرم پودرهای روغنی با پوشش بالا‌خیس برای حفاظت از پوست در قبال باد و سوز‌و‌سرما و در فصل‌تابستان کرم پودرهای سبک‌خیس با بیس آب تعیین بهتری میباشند.

چه‌گونه کرم پودر طبیعی به لحاظ رسد؟
کرم پودر را با اسفنج یا این که انگشت روی پوست به آرامی بمالید، تا پوست شما پر‌نور گردیده و در عین اکنون طبیعی به حیث رسد. بهتر میباشد دهانتان را هنگام به کارگیری از کرم پودر گشوده نگه دارید تا حوزه‌ گردن شما در معرض روئت کرد باشد و خط مشخص و معلوم فک شما زدوده شود. بعداز اتمام آرایش و پیرایش هم یک دستمال کاغذی را به آرامی روی صورتتان بمالید. این عمل منجر می شود مواد آرایشی روی پوست یکنواخت‌خیس گردیده و در عین هم اکنون رخ شما طبیعی‌خیس به حیث رسد.

هنگام خرید کرم پودر به چه مواقعی دقت نمائید؟

کرم پودری برای شما مطلوب میباشد که هنگامی به خط فک تحت مالیده شود، خط آرایشی دربین گردن و چهره به وجود نیاید، هنگام خرید برای آزمایش رنگ کرم پودر بایستی ۳رنگ در حدود رنگ پوستتان را روی خط فک تحت خویش بمالید، سپس در فروغ و روشنایی طبیعی ملاحظه کنید که آیا هنوز خط آرایشی چشم میشود یا این که خیر؟ در حالتی‌که رنگ صحیح را گزینش کرده باشید خطی نباید باقی‌مانده باشد.

اردمي





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: